Таскинбайкызы Жанаргул
Қызметі: «Менеджмент» кафедрасының профессоры ассистенті
Ғылыми атағы: докторант
Сабақ беретін пәні: «Нейромаркетинг», «SMM маркетингі», «Мерчандайзинг», «Брендинг», «Digital-маркетингі», «Маркетингтік зерттеулер», «Маркетинг», «Туризм маркетингі».
Ғылыми қызығушылығы: Маркетингтік зерттеулер аймақтың стратегиялық әлеуетін арттыру факторы ретінде
1.Ғылыми жарияланымдар: 45-тен астам ғылыми жарияланымдары бар, оның ішінде Scopus базасына кіретін ғылыми еңбек жинақтары, ғылыми-практикалық журналар, ҚР БҒСК ұсынған ғыылми басылымдарда жарияланған.
1.The current state of affairs with regard to the effective management of human capital in agricultural enterprises // Journal of Applied Economic Sciences, 2018, 13(4).
2.Impact of small and medium-sized entrepreneurship on employment in Kazakhstan // Academy of Entrepreneurship Journal , Issue: 3 Volume: 26, 2021
3.The importance of the forecast of the number of inhabitants of the he importance of the forecast of the number of inhabitants of thе asis for the effecti development of the transport industry // Transportation Research Procedia, 2022
4.The Relationship between Energy Consumption, Carbon Emissions and Economic Growth in ASEAN-5 Countries // International Journal of Energy Economics and Policy, 2023, 13(2).
5.Transformation of the Concept of the Business Leadership and Sustainability in the Post-COVID Era // Springer Proceedings in Business and Economics, 2023.
6.Молодежная безработица в сельской местности // Теоретический научно-практический журнал «Проблемы агрорынка», №1, 2020
7.Компанияның қаржылық әлеуетін бағалау // Научный журнал «Вестник университета «Туран» № 2(98) 2023